Taula rodona: Les campanyes de publicitat sobre el trànsit i la sinistralitat
Aquesta taula rodona pretén reflexionar sobre els següents aspectes:
-
Objectius de les campanyes: sensibilitzar, conscienciar, prevenir
-
Recerques que s’han fet ( en l'àmbit estatal i europeu) sobre com ens poden influenciar:
-
Influència a curt i llarg termini
-
Com podem augmentar l’eficàcia i eficiència d’una campanya?
-
Tipologia de campanyes: des de les que tenen contingut més violent o explícit, fins a les més reflexives.
-
La reflexió i l’emocionalitat com a eines per a la modificació d’actituds.
-
Exemples de campanyes:
Taula rodona a càrrec de:
- Elena Añaños, Directora del grup de recerca de psicologia, comunicació i publicitat de la UAB.
- Verònica Pardo Fernández, Cap de l’Oficina de Premsa i Comunicació del Servei Català de Trànsit.
- Josep Ribó, Director de l’Institut Opinòmetre
*Aquesta taula rodona pertany al VII Cicle de conferències de psicologia del trànsit i la seguretat*
Xerrades sobre temes d’interès sobre psicologia del trànsit i la seguretat
C/ Rocafort, 129 - 08015 Barcelona
Telèfon: 932.478.650
Fax: 932.478.654
Data d'inici |
17-06-2019 |
Data de fi |
17-06-2019 |
Data d'inici de la inscripció |
03-12-2018, 00:00:00 |
Data de fi de la inscripció |
10-06-2019, 20:00:00 |
Modalitat |
Presencial |
Estat |
Obert |
Formació necessària |
|
Durada |
2 hores |
Sessions |
Sessió 1 |
17-06-2019, 18:00 - 20:00
Barcelona - Aula1 |
INSCRIPCIONSComparteix aquest contingut a la teva xarxa social preferida